dijous, 23 d’abril del 2009

Un any a Catalunya


Sóc marroquí i vaig venir a Catalunya fa un any i quatre mesos. Al cap de tres dies de la meva arribada aquí, la primera llengua que vaig aprendre va ser el català, tot i que al meu barri es parla sobretot el castellà.

Durant els primers dies no tenia amics, també les classes eren molt dificultoses perquè no entenia res. El lloc on vaig començar a estudia estava molt a prop de casa meva, concretament el Centre d’Adults Mas Pellicer. Vaig estudiar el Bàsic 1 de català per aprendre la base de la llengua. Els professors em van ajudar molt, concretament la Núria i la Lourdes.

Després vaig apuntar-me a un gimnàs per fer el meu esport preferit. Amb el temps i dia a dia vaig aprendre moltes coses, fins aquest moment que m’estic traient la ESO i estic molt content ja que tinc uns bons professors.

Espero que tots els immigrants facin igual que jo i aprenguin el català si volen viure bé i troba una feina considerable.

Mohamed Ben Amar