dijous, 23 d’abril del 2009

Francisco


El meu nom és Francisco i vaig néixer a Reus el 13 de maig de 1947.

Des de molt petit he tingut molta afició a la música i només amb 7 anys tocava la bandúrria (la qual havia trobat un dia el meu pare a les escombraries). El meu pare va arreglar l´instrument ja que aquells eren temps difícils i no en podíem comprar un de nou.

Quan tenia 12 anys vaig començar a treballar en un restaurant però la meva inquietud musical continuava viva i somiava en aprendre a tocar la guitarra (no tenia possibilitats econòmiques però). Tot i això, vaig tenir una idea; demanar-li diners al senyor Jesús, el propietari del restaurant on treballava. Així doncs, i gràcies a ell, vaig fer realitat el meu somni; comprar-me una guitarra.

Més endavant em vaig presentar a vàries emissores de ràdio com Ràdio Reus o Ràdio Tarragona per tal de promocionar-me i, de fet,vaig formar diferents grups musicals com “Los 3 de España”, “Los cuatro de Almeria”, o “Sabor Andaluz” També vaig tenir l'oportunitat d'actuar a TVE.

Aquesta ha estat la meva carrera musical, que com heu pogut veure va començar durant la meva infància.

Francisco Alcaraz Giménez