dijous, 23 d’abril del 2009

Ai nina


Ai nina, ai nina
ai nina, ninona nena
tu n'ets la més bonica
tu n'ets la més poncella.
Ai nina, ai nina, ninona nena.

La llum del teu mirar
il·lumina com a estrella
que brilla a l'univers
ple d'amor i tendresa.
Ai nina, ai nina, ninona nena.

Quan et miro
els ulls se m'omplen d'amor
recordant-me la careta
de la mare del meu cor
lluny ja d'aquesta terra.
Ai nina, ai nina, ninona nena.

Si rius m'il·lumines tota,
si plores remous ma feblesa,
sento per tu gran estimació,
ets motor de grandeses
la unió que noto amb tu
no la separarà mai ningú d'aquesta terra.
Ai nina, ai nina, ninona nena.

El dia que vas néixer
em sentí les cames tremolar
vaig notar la potència
de la unió intercel·lular
de l'avia nova i néta
que per sempre mai ha de mancar.
Ai nina, ai nina
ai nina ninona nena.

Creuarem carenes juntes
nadarem platges desertes
forjarem noves contrades
d'amor i vida plena
per les noves generacions
que aviat ompliran la nostra mare terra.

T'estimo
Coral
Núria Calabuig