dijous, 23 d’abril del 2009

Memòries de la meva infantessa.


Hola, em dic Amador Garcia vaig néixer en un barri d'un poblet de la província de Granada el 13 de gener del 1944. Quan jo tenia 6 anys el meu pare per necessitats de la vida va haver de marxar a treballar a un altre poble anomenat Oliana, província de Lleida. En concret va estar treballant al pantà d'Oliana i als quinze o divuit mesos es va portar tota la família amb ell, és a dir la meva mare i dos germans mes, bé, una germana i un germà, els dos menors que jo.

A Oliana vaig fer la meva primera comunió, uns mesos més tard em va sortir un treball de pastoret en un petit conjunt de masies situades en ple prepirineu lleidatà. Per cert el meu treball de pastoret consistia en pasturar dues vaques sis ovelles i dues cabres i així vaig estar un any. De volta a Oliana a l'escola.

Més tard es va acabar el pantà i vam baixar tota la família a viure a Cambrils, província de Tarragona fins a la data. I ja en tinc 65.


Amador Garcia