dijous, 23 d’abril del 2009

Un 11 de març


Jo em dic Carmen Martinez Rodriguez, tinc 63 anys i vaig a classe de català a l’ escola d’ adults perque estic a l’atur fa set mesos. Explico això per que de cop un dia em van trucar per telèfon per anar a treballar, havia de fer l’entrevista el dia 11 de març. Vaig quedar a les 12 del migdia perquè sortia de català a les 11 però res del què havia planejat em va sortir bé. El cotxe no es va voler posar en marxa, vaig haver de trucar al servei de grua, quan va vindre em va dir que havia d’ anar al mecànic directament per què s’havia fet malbé l’alternador. Així ho vaig fer, és a dir que portava set mesos a l’atur i el cotxe justament havia d’espatllar-se un dia que em feia falta. Aquest dia les coses em van sortir malament, vaig haver de deixar per a l’endemà tots els meus plans.

Carmen Martinez Rodriguez