dijous, 23 d’abril del 2009

El més meravellós de la meva vida


Hola em dic Conchi!
Vaig a explicar-vos una de les coses més meravelloses que m'han passat a la meva vida.
Un dia un dels meus fills juntament amb la seva esposa van venir a casa a veure'ns i ens van dir que havien pres la decisió d'adoptar una nena , també ens van dir que volien que fos xinesa, ens van donar una alegria molt gran i ho vam celebrar molt. No us penseu que va ser fàcil, l'espera va ser interminable, però la il·lusió la manteníem viva.
Per fi ens va arribar la gran notícia, ens van enviar la foto i vam poder veure la nostra petita Huamin, era una preciositat, vam haver de tornar a esperar, i al final va arribar el dia que la vam tenir als nostres braços i us prometo que va ser una experiència meravellosa.
Després va arribar un altre dia i un altre dels meus fills també va venir a casa per a comunicar-nos que anàvem a ser avis. La il·lusió era igual i meravellosa, també va arribar el dia que per fi li vam veure la careta al nostre petit Gabriel.
Bé, aquestes són les dues personetes que més vull i també les culpables de les meves ocupacions.
Conchi Soler